Liebster Award díjat kaptam!!!

Liebster Award díjat kaptam!

Óriási megtiszteltetés ért, mert Liebster Award díjat kapott a maisztorik c. blogom. 

Horváth Ágnes alvásgurutól  kaptam, aki az alvástréning című blog tulajdonosa - a blogját www.alvastrening.cafeblog.hu címen találjátok meg. Rendszeresen olvasom Őt, nagyon sok hasznos tudást, tippet és trükköt tanulok tőle. 

Kedves Ági, őszintén köszönöm a díjat, nagy megtiszteltetés ez nekem!

A Liebster Award egy vándordíj, amelyet most én is tovább is adok. 
De előbb lássuk Ági kérdéseire adott válaszaimat:

1. Milyen alvó vagy? Hétalvó vagy ébren alvó? Esetleg rosszalvó?
Egyértelműen hétalvó vagyok - főleg azért, mert bagolyként nagyon nehezen tudom rávenni magamat, hogy végre ágyba bújjak. 

2. Melyik az a legextrémebb szituáció, amiben aludtál? pl szabad ég alatt, fürdőkádban, Antarktiszon, stb.
Egyetemistaként stoppal az Inari-tóhoz utaztunk fel Lappföldre és az út mentén a szabad ég alatt hálózsákban aludtunk, ahol  millió szúnyog támadt ránk. A zilált éjszakát még tetézte, hogy reggel a nagyon büdös rénszarvasok ébresztettek bennünket, akik a szendvicsünket turkálták ki a hátizsákunkból. Ma már csak nevetek az élményen, de akkor ez nagyon idegesítő volt.

3. Mit  jelent számodra az alvás? Hobbi? Időrablás? Legyünk már túl rajta? Minél többet, annál jobb?
Minél többet, annál jobb - imádok aludni, szunyókálni, horpasztani, durmolni, szunyálni, hunyni, szenderegni.....bármit. Ha nem alhatok eleget, nagyon morcos vagyok....főleg, ha felébresztenek. 

4. Mit üzennél az álmatlan embereknek?
Aludni jó...próbáljátok ki Ti is.

A szabályok értelmében megosztok 4 random tényt önmagamról ( húha, no most aztán igazán nagyon izgulok, hogy mit fogtok szólni ezekhez):

1. Imádom a finom puha, bőr autóskesztyűket. Ez még sebész-koromból maradt vissza, mikor vigyázni kellett a kezemre. 
2. Serdülőkoromban zongorista akartam lenni, de nem mentem el a konzi-felvételire, mert éppen bohócnak készültem. Ezért örökre megharagudott rám a zongoratanárnőm, amit a mai napig sajnálok.
3. Hajmeresztő magas sziklákról is képes voltam vízbe ugrani - sajnos ahogy idősödöm, ezt a szokásomat kezdem elhagyni. Lehet, hogy öregszem?
4. Gyermekkori álmomat valósítottam meg, hogy 50 évesen teljesen kezdő szintről klasszikus balettet tanultam és balettvizsgáztam is. Életemben úgy még nem izgultam, mint azon a balettbemutatón. Ez is megmutatta számomra, hogy nincsen lehetetlen dolog. 

Az én kérdéseim a következők a 11 fantasztikus blogger számára, akiknek a díjat tovább adom:

1. Mi inspirál egy új blogbejegyzésre? Belebotlasz, megálmodod vagy megtervezed?
2. A képzeleted szüli a blogbejegyzéseket, vagy saját élmény alapján írod őket?
3. Saját képeket vagy videókat használsz szívesebben, vagy az internetről keresel?
4. Magadról mennyit árulsz el szívesen? Szereted, ha az életed nyitott könyv vagy inkább tartózkodsz a kitárulkozástól?


A díjat pedig a következő 11 nagyszerű bloggernek adom tovább:

1. Kreatív írás ( kreativiras.com ) RitArt Academy 
2. Talentum mobile ( talentummobile.com ) - a Tehetség mindenkié)
3. Tulok Imre ( tulokimre.hu) - Önismeret, motiváció, célmegvalósítás
4. Nagy Krisztián (kinvaart.com )-  festőművész blog
5. Fa Kinga Pénzügyi Őrangyal- ( csaladituleloteszt.cafeblog.hu
6. Weblaptitkok (blog.weblaptitkok.hu) – Tóth Judit, ~Drupal Lady~
7. Horváth Ferenc (minivaros.hu )- makettek
8. Garbóczi Tünde (garboczitunde.hu)
9. Jancsó Katalin - versek (szeretetfolyo1.blogspot.hu)
10. Ládi Zsuzsanna (dobozmelyi-tortenetek.blogspot.hu)
11. Csépányi Marcsi (lelkesszavak.cafeblog.hu)

Melegen ajánlom Nektek, olvassátok őket Ti is rendszeresen!






Megjegyzések

  1. Kedves Márta!

    Köszönöm a díjat, kérdéseidre ITT válaszoltam:

    VálaszTörlés
  2. Kedves Imre !
    Örömmel adtam. Köszönöm a választ a kérdésekreTovábbi sok sikert kívánok!
    .

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése